Kde nájdem stav mojej objednávky?

Aktuálny stav objednávky nájdete vo vašom zákazníckom účte, kde môžete sledovať všetky objednávky. Ak ste sa pred nákupom v našom e-shope nezaregistrovali, zásielku môžete sledovať prostredníctvom mailu, ktorý vám prišiel priamo z kuriérskej spoločnosti Zásielkovňa v deň realizovania objednávky.

Prehľad o objednávkach na www.sperkovo.sk

Ak sa zaregistrujete na našej stránke www.sperkovo.sk, máte prehľad o svojich objednávkach:

 

objednavky ucet

zobrazit objednavky

zasielka online

packeta

Čo znamenajú jednotlivé stavy objednávky pri jej sledovaní v kurierskej spoločnosti?

Príjem elektronických dát k zásielke – vašu objednávku sme prijali a zaevidovali v našom e-shope. Zásielka čaká na pobalenie a na expedíciu. Objednávky sa snažíme spracovať a expedovať v čo najkratšom čase.

Očakávame dodanie obchodom – zásielku sme odovzdali kuriérovi a balík čaká na spracovanie v depe. Tento status môže mať zásielka aj napriek tomu, že sme balík expedovali pred niekoľkými dňami. Balíky sú v depe spracované postupne a vzhľadom na veľmi vyťažené predvianočné obdobie to môže pár dní trvať. Majte prosím trpezlivosť, všetky kuriérske spoločnosti sú vyťažené a situáciu navyše komplikuje pandémia COVID-19.

Príjem zásielky na podacom mieste DEPO – zásielku kuriérska spoločnosť spracovala a odoslala na prislúchajúce depo na základe adresy príjemcu.

Odoslaná kuriérom – zásielku spracovali v príslušnom depe a balík čaká na vyskladnenie a doručenie

Na ceste – zásielku spracovali v príslušnom depe a balík čaká na vyskladnenie a doručenie

Zásielka doručená – zásielka odovzdaná príjemcovi

Prečo sa zaregistrovať na stránke?

Každý zaregistrovaný zákazník vie stav svojich objednávok pohodlne a kedykoľvek sledovať priamo vo svojom účte. Stačí sa prihlásiť a všetky informácie o vašich objednávkach sú vám kedykoľvek k dispozícii:

prihlasenie

Kde nájdem notifikácie k stavu mojej objednávky?

Notifikačné správy z e-shopu môžete nájsť v hlavnej alebo vo vedľajšej doručenej pošte, v závislosti od nastavenia vašej mailovej schránky. Po každej úspešne realizovanej objednávke vám prídu 2 notifikačné emaily. Prvý email bude potvrdenie vašej objednávky z nášho e-shopu a druhý mail je priamo z kuriérskej spoločnosti. V tomto emaily nájdete všetky informácie o vašej zásielke ako aj trackovanie číslo balíka. Tento priečinok sa môže volať aj “Reklamy”:

gmail

V prípade že sa email nenachádza v tomto priečinku, skúste pozrieť aj do priečinka “SPAM”:

spam